Friday 15 August 2014

ATTENTION. Jualan Live - Flea Market Plaza Metro Point, Kajang

Assalamualaikum,

The Gartner dengan ini memaklumkan bahawa Team Backyard Gartner akan menjalankan jualan secara live pada hari Ahad ini, bertempat di Plaza Metro Point, Kajang, bermula dari pukul 10.00 pagi hingga 5.00 petang. Rakan-rakan yang ingin mendapatkan anak-anak pokok untuk memulakan edible garden sendiri dijemput datang. Kalau tak ada yang berkenan di hati, kita boleh borak-borak sambil bertukar-tukar tips berkebun.

Sebahagian daripada anak pokok yang akan dijual pada hari Ahad nanti.
Anak-anak pokok yang The Gartner akan jual adalah pada harga reduced price dan free gift akan diberikan with every purchase. Antara anak pokok yang akan dijual adalah Mulberry, Sweet Basil, Kunyit, Daun Kesum, Halia, Serai dan juga Ubi Sayur. Anak pokok adalah terhad dan The Gartner juga ada menjual baja tinja ayam dengan harga yang extremely murah.

Sekiranya berminat, anda dijemput datang. Di masa yang sama boleh juga melawat gerai-gerai lain yang dibuka di sana. Hee.

OK. See you there.

Gardening Rocks!

6 comments:

  1. Replies
    1. suka suka,

      Insyallah saya cuba adakan setiap hujung minggu..bolehlah datang sekiranya ada kesempatan.

      Delete
  2. jeles tengok daun kesum tu sihat elok jer,,sy tanam tak pernah berjaya..daun dan batang jadi kering last mati..padahal siram banyak dah,,anyway gud luck utk projek jualan live ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cucubulat,

      Thanks..Alhamdulillah jualan semalam berjalan lancar..daun kesum pun masih ada lagi..

      Delete
  3. As Salam mr gartner;
    best nyer...kalau kat alor setar mcm nak join je...hehehe...
    tk jual online ke? berminat dgn ubi sayur tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam @na,

      Kat Alor Setar belum arrange lagi..hee..setakat ini belum ada jualan online lagi disebabkan masa yang agak terhad..Insyaallah, in the future akan ada..tapi tak tahu bila..hee..

      Delete